SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

1. A szállítás módjai

Termékeink és szállításának logisztikáját a FOXPOST Zrt. végzi (Foxpost). Kiszállításra kizárólag csak Magyarországon van lehetőség.

A Foxpost csomagátvételével kapcsolatos általános kérdéseket itt találod: https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat#faq-3

A szállítás és az átvétel módjai a következők lehetnek:

1.1 Foxpost házhoz szállítás

Kiszállítási idő:

Házhoz szállítás esetén két munkanap a kiszállítási idő, miután a Foxpost futár felvette az előkészített csomagot a küldő automatából.

Szállítási díj:

A futárszolgálattal rendelt csomagok házhoz szállítási díja előre fizetés esetén 1890 Ft, utánvét esetén +290 Ft, 30 ezer forint fölötti rendelés esetén mindkét esetben a szállítás ingyenes, utánvét esetén annak csupán 290 Ft-os költsége fizetendő.

1.1 Foxpost csomagautomata

Kiszállítási idő:

Foxpost csomagautomatába történő szállítás esetén két munkanap a kiszállítási idő, miután a Foxpost futár felvette az előkészített csomagot a küldő automatából.

Szállítási díj:

A futárszolgálattal rendelt csomagok Foxpost csomagautomatába történő szállítási díja előre fizetés esetén 1090 Ft, utánvét esetén +290 Ft, 30 ezer forint fölötti rendelés esetén mindkét esetben a szállítás ingyenes, utánvét esetén annak csupán 290 Ft-os költsége fizetendő.

Átvételi időszak:

A Foxpost 4 naptári napig őrzi a csomagodat az automatában. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futár ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben a Foxpost automatikusan meghosszabbítja az átvételi időt. Át nem vett csomag kezelése a szabályzat 3. pontjában található.

2. Fizetési mód

A következő módokat választhatja a fizetéshez:

2.1 Bankkártyás fizetés

A megvásárolt termékek fizethetők előzetesen bankkártyával a Paylike, titkosítással ellátott rendszerén keresztül 2024.01.31-ig.

2024.02.01-től az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Utánvétel esetén bankkártyával lehet fizetni a Foxpost csomagautomatáknál és a Foxpost-futároknak is.

2.2. Készpénzes fizetés

A megvásárolt termékek kifizethetők házhoz szállítás esetén a futárnak készpénzzel is.

3. Át nem vett rendelés kezelése

3.1 Át nem vett utánvételes rendelés

Amennyiben a vásárló utánvéttel jelölte meg a fizetést, ellenben nem veszi át a csomagot, akár csomagponton, akár házhozszállítással, úgy a szállítási díjból okozott kár a vásárlót terheli. A károkozás után a vásárló már csak bankkártyás fizetéssel vagy előre utalással vásárolhat a webshopban.

3.2 Át nem vett már kifizetett rendelés

Amennyiben a vásárló a megrendeléskor online kifizette a rendelését, ellenben nem veszi át a csomagot, akár csomagponton, akár házhozszállítással, úgy következő módon járunk el:

Telefonon vagy emailen megpróbáljuk elérni a vásárlót, melyben tájékoztatjuk, hogy amennyiben újra kér csomagautomatába vagy házhoz történő kiszállítást, úgy annak költsége újra a vásárlót terheli.

Amennyiben nem kér újboli szállítást, úgy visszautaljuk a megrendelés összegét, a meghiúsult csomagküldés díját levonva belőle.

4. Hibásan kitöltött adatok miatti meghiúsult csomagfeladás

A Foxpost csomagküldésének egyik feltétele az érvényes mobiltelefonszám és email cím megadása. Ha a vásárló hibásan adta meg a telefonszámát, és emiatt nem tudjuk feladni a csomagot, akkor megpróbáljuk emailen elérni a vásárlót, két alkalommal is, annak érdekében, hogy helyes telefonszámot kapjunk. Ha ott sem tudjuk elérni, akkor töröljük a rendelését. Ebben az esetben, ha bankártyával már kifizetette a terméket, akkor visszautaljuk az összeget, melyből a tranzakciós költséget levonhatjuk.

5. Visszaküldés és visszafizetési feltételek

A termék visszaküldésére a megrendelés kézbesítésétől számított 14 napon belül van lehetősége. Ezen szándékát a hello@dinokalandok.hu email címre küldött üzenettel tudja jelezni.

A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

Amennyiben a visszaküldött termék hibátlan állapotú, úgy az Eladó a Vevő által megadott bankszámlaszámra visszautalja a vásárolt termék árát.